skip to main
|
skip to sidebar
programming and metal
point clouds, 3d visualization, opengl, c++, metal, open source
dinsdag 4 december 2007
glsl lightning
got glsl lightning working, by only chanding the .shader files:), not actually modifying the c++ source files
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2019
(2)
►
januari
(2)
►
2017
(1)
►
november
(1)
►
2008
(12)
►
november
(1)
►
augustus
(1)
►
juli
(2)
►
juni
(1)
►
mei
(6)
►
maart
(1)
▼
2007
(17)
▼
december
(4)
wxwidgets
some thoughts...
hacked in normal maps, now i can finally go finish...
glsl lightning
►
november
(2)
►
oktober
(4)
►
september
(2)
►
juli
(5)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten