skip to main | skip to sidebar

programming and metal

point clouds, 3d visualization, opengl, c++, metal, open source

maandag 5 mei 2008

SSAO



implemented screen space ambient occlusion, still need some tweaking though
Gepost door Paul Holverda op 06:40

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2019 (2)
    • ►  januari (2)
  • ►  2017 (1)
    • ►  november (1)
  • ▼  2008 (12)
    • ►  november (1)
    • ►  augustus (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (1)
    • ▼  mei (6)
      • virtual cube maps
      • screenshots..
      • code changes
      • some thoughts..
      • test
      • SSAO
    • ►  maart (1)
  • ►  2007 (17)
    • ►  december (4)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (5)