skip to main | skip to sidebar

programming and metal

point clouds, 3d visualization, opengl, c++, metal, open source

dinsdag 4 december 2007

glsl lightning

got glsl lightning working, by only chanding the .shader files:), not actually modifying the c++ source files
Gepost door Paul Holverda op 01:40

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2019 (2)
    • ►  januari (2)
  • ►  2017 (1)
    • ►  november (1)
  • ►  2008 (12)
    • ►  november (1)
    • ►  augustus (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (1)
    • ►  mei (6)
    • ►  maart (1)
  • ▼  2007 (17)
    • ▼  december (4)
      • wxwidgets
      • some thoughts...
      • hacked in normal maps, now i can finally go finish...
      • glsl lightning
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (5)